top of page

Het ontbrekende stukje in je marketing is niet wilskracht, kennis of creativiteit

 

 

Ik hoor het zo vaak bij klanten of collega-ondernemers.

Dat ze streng zijn voor zichzelf.


"Ik zou echt meer moeten posten"

"Ik blij marketing maar uitstellen"

"Ik hou echt niets vol als het op marketing aankomt"

"Ik moet echt eerst meer weten"

"Ik ben niet creatief genoeg"



Als jij die dingen ook al hebt gedacht, dan deel ik graag een inzicht om blij van te worden.

 

 

En dat is dit:

 

 

Doen waar jij plezier aan beleeft en waar jij blij van wordt,  

is grootste voorspeller van succes. 

 

 

Lees. Dat.Nog. Eens.

 

 

Hoe geweldig is dat?

 

Als je hier al even meeleest, dan weet je misschien dat ik in september startte met een 2-jarige opleiding in de Positieve Psychologie.

Die stelling hierboven is niet zomaar een volkswijsheid. 

Er is effectief onderzoek naar gedaan. 

 

En het bewijs is overduidelijk. 

 

 

Hoe meer je doet waar je blij van wordt, hoe succesvoller je bent. 

(en dan bedoel ik niet tonnen geld, een groot huis of chique auto. Het gaat over je EIGEN versie van succes. Wat voor jou van waarde is)

 

De hoeveelheid ‘joy’ die je voelt bij wat je doet, bepaalt of je je betekenisvol voelt, of iets volhoudt. Hoe enthousiast je bent over iets, maakt dat je tegenslagen overwint. 

En het zorgt er ook voor dat je straalt en dat mensen een stukje daarvan willen.

 

 

Als je het dus nog nodig hebt: bij deze heb je de toestemming om in je zichtbaarheid en marketing plezier voorop te stellen.

 

Om te doen waar wij blij van wordt. 

Om te delen waar je enthousiast over bent. 

 

 

'Joy’ is vaak het missende puzzelstukje in je zichtbaarheid.

 

Wanneer je voelt dat je zichtbaar ‘moet’ zijn.

Wanneer je marketing alsmaar lager op je to do lijstje zet. 

 

 

Je hebt niet meer wilskracht nodig.

Je hebt niet meer kennis nodig.

Of meer creativiteit.

 

 

Wat je nodig hebt is dit: een goede portie ‘joy’ in wat je doet.






2 vragen die je helpen om meer plezier te vinden in zichtbaar zijn

 


1/ Van welke dingen in je marketing word je oprecht blij?

  • Is het echte connectie en koffietjes gaan drinken met andere ondernemers in je buurt? Een wandeling organiseren?

  • Is het een gratis challenge op poten zetten waarmee je mensen al een eindje op weg helpt (check)?

  • Is het mooie woorden gebruiken in e-mails ? Of een podcast maken (yes!)?

  • Zijn het de fijne berichtjes en reacties die je krijgt op Instagram?



Doe daar meer van.


 

2/ Hoe kan je wat je doet leuker maken?

  • Misschien kan je 1 x per maand samen met een andere onderneemster content maken. Of naar een coworking trekken.

  • Of vind je het fijn om in een koffiebar te schrijven?

  • Pingpong je graag met iemand anders over je marketing een keer per kwartaal?

  • Of helpt een nieuwe huisstijl die meer als jezelf voelt je hierbij (viel het je al op dat ik nieuwe kleurtjes gebruik ;-))?

 

Sta jezelf toe om radicaal voor meer plezier te kiezen.

(De wetenschap is on your side ;-))





Wil je zelf op zoek gaan naar de 'feelgood' in jouw zichtbaarheid?

Ik help je hier supergraag mee.

Neem een kijkje bij mijn 'zacht zichtbaar' aanbod of plan een heerlijke feelgood fotoshoot in waarbij we samen jouw verhaal in beeld brengen.



Blije groet,


Lies x


bottom of page